Foderautomat

Opartisk

Trådstartare
Skulle det funka med en foderautomat som de säljer till grisåtlar? Ja alltså till minigrisar som vistas i hage? Dels för att de ska få sysselsättning flera gånger under dagen i form av majs letning etc...

Men kan man ställa automaten så pass att den kastar inom hagens område och inte utanför:p Någon som har en susning?

Sv: Foderautomat

Jag har funderat på samma sak :).

Men jag slänger in allt rens från trädgårdsland och rabatter till grisarna och det har dom att roa sig med nästan varje dag....

Första dagen käkar dom allt det gottaste och sedan dagen efter tar dom rötterna.

( Man ska inte kasta in något giftigt till dom... så man får se upp litet).

Kirskål älskar dom. Nässlor äter dom upp när dom torkat litet så att de inte sticks! Skräppor äter dom också även om det inte tillhör favoriterna.....

/KT

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 024
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: cassiopeja
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 173
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 681
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia