Födelsedag!

Sv: Födelsedag!

Åh tackar :bow: :bow: Jag ska framföra grattulationerna.
Å ni bor ju nära, fast jag vet inte om Xera uppskattar ett hundkalas :angel:

Tack du :bump:
Hon är en blandistik. Mamma var shäfer o pappa New Foundland/Bouvier des Fladers. Tillverkad i smyg o född utan förvarning :o :D

hihi men hon hon var jättefin ändå!
Den andra hunden, Lexie, är det en schäfer? Eller är det jag som gör bort mig nu? :crazy:

Ja, hon är underbart ändå!!
Jo du har nästan rätt. Lexie är dotter till Xera och hennes pappa är shäfer. Så även hon har några procent new foundland o bouvier i sig.

Hehe oki..men hom var jättelik en schäfer...har för mig att det finns schakaltecknade schäfrar? Fast jag kan ha fel..

Men dom var jättefina=)

Ja, å min andra "valp" Lexie blir 3 i februari :o
Vågar inte ens tänka på hur gammal jag är :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 034
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar