Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Emeri har fått byta hage, tillbaka med det stoet hon gick med vid avvänjningen samt ett sto hon inte gått med innan.
Hon var lite utstött av unghästarna i andra hagen. De var inte elaka, men inte helt omtyckt.
Nu går hon som sagt med två andra, lite äldre ston och har dessutom en lösdrift i hagen! Ihopsläppet var helt odramatiskt
Visa bifogad fil 131940
Mitt hjärta
hon står ju mest på tillväxt, jag är ut ungefär en gång i veckan men brukar bara pussa på henne. Idag var det sårvård, lika duktig som igår! Igår var vi två ifall hon skulle krångla, men idag var jag själv. Hon stod lös och slickade på slicksten medans jag skrubbade
Blev mys och pyssel också, så ca 50 minuter stod hon själv inne på gången utan minsta stress fast nån kompis gnäggade utanför. 143 cm hög, 15 månader. Hon lär väl inte klara ponnymått..?
Hon är väldans gråhårig iallafall. får se hur det blir när hon blir stor
Visa bifogad fil 132950
Jag tror ju inte att Leia klarar ponnymåttet och hon var "bara" 134 cm vid samma ålder.
Då får jag börja hoppas att hon blir 160 istället
Spännande med man färgen! Jag undrar hur den kan komma se uthon står ju mest på tillväxt, jag är ut ungefär en gång i veckan men brukar bara pussa på henne. Idag var det sårvård, lika duktig som igår! Igår var vi två ifall hon skulle krångla, men idag var jag själv. Hon stod lös och slickade på slicksten medans jag skrubbade
Blev mys och pyssel också, så ca 50 minuter stod hon själv inne på gången utan minsta stress fast nån kompis gnäggade utanför. 143 cm hög, 15 månader. Hon lär väl inte klara ponnymått..?
Hon är väldans gråhårig iallafall. får se hur det blir när hon blir stor
Visa bifogad fil 132950