Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 35779
Måste bara visa! Thea låter de andra fölisarna dia, hon börjar snart ha juver som en mjölkko! Thea själv är kallblodstravare och ungen på bild är en varmblodstravare.
Thea är flockledare men är gudasnäll med alla fölen. Är det vanligare att ranghöga ston tar sig an flera föl?
Så tråkigt! Som tur är låter Thea bara fölen dia om de vill, resten får mammorna sköta själva.Vet inte om det har med ranghög att göra men fölnappande ston finns det gott om. Har själv fått skilja två ston åt pga den ena stal fölis från den riktiga mamman som blev jätteledsen..
Fin hon är!!Visa bifogad fil 35779
Måste bara visa! Thea låter de andra fölisarna dia, hon börjar snart ha juver som en mjölkko! Thea själv är kallblodstravare och ungen på bild är en varmblodstravare.
Thea är flockledare men är gudasnäll med alla fölen. Är det vanligare att ranghöga ston tar sig an flera föl?
Tack!Fin hon är!!
Vad säger hennes egna föl, ingen avundsjuka?
Visa bifogad fil 35779
Finns det fryst efter Robin Z kvar?
Vilken häftig teckning!
Vilken häftig teckning!
Och två blåa ögon
Börja du köra in din så kommer jag efter... kanske...Jag vill sätta honom i par med Iska framför vagn. Fatta vad coola de hade varit.
Ja okej, han kan få bli lite äldre först.
Och kanske får lov att köra in Iska först också...
Börja du köra in din så kommer jag efter... kanske...
Jag försökte köra in en minishettis.... det gick åt skogen