Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så duktig liten! Min och din är nog lite mer på samma nivå . Skönt att inte alla är födda på Grand Prix-nivå .
Sådär nu har jag fått hjälp av snälla Amanda_F
Så duktig liten! Min och din är nog lite mer på samma nivå . Skönt att inte alla är födda på Grand Prix-nivå .
Ja jisses, min vildtoring är inte i närheten av era ens!
Fråga: Är era 3-åringar skodda?
Jag tror att en del tjurande från Rödluvan kommer av att hon är lite öm i fötterna. Det är mycket sten häromkring...
Verkade henne häromdagen och det var knappt något att ta, men hon är inte mentalt redo för skoning sa hovis.
Jag har tänkt att sko min fram vid nästa skoning om några veckor. Han har bra hovar men ibland har det känts som han är lite öm på gruset. Sen vet jag inte om jag kommer sko honom bak till treårs. Det får vi seJa jisses, min vildtoring är inte i närheten av era ens!
Jag tror att en del tjurande från Rödluvan kommer av att hon är lite öm i fötterna. Det är mycket sten häromkring...
Verkade henne häromdagen och det var knappt något att ta, men hon är inte mentalt redo för skoning sa hovis.
Haha, bara styrningen funkar så är det bara att köra sen!Min ska bara hoppa på Grand Prix nivå - springa fint struntar vi i Lite svårt att styra ännu men det kommer nog bli bra om några gånger till med ryttare
Detta var nog gång 3 eller 4 så hon kommer nog inte göra bort sig på ridprovet i allafall.
Jag tror vi kommer visa på samma ställe förresten.
Sådär nu har jag fått hjälp av snälla Amanda_F
Ja jisses, min vildtoring är inte i närheten av era ens!
Jag har tänkt att sko min fram vid nästa skoning om några veckor. Han har bra hovar men ibland har det känts som han är lite öm på gruset. Sen vet jag inte om jag kommer sko honom bak till treårs. Det får vi se
Haha, bara styrningen funkar så är det bara att köra sen!
Spännande att du ska visa i mina trakter. Hur kommer det sig?
Jag ska bara försöka hitta någon som kan hjälpa mig att visa, då jag inte känner att jag kan springa med honom själv. Sen är jag lite stressad över att jag gifter mig två veckor innan, men jag får se till att vara väldigt redo innan dess så vi inte behöver träna så mycket sista veckorna.
Calle som jag sålde är skodd fram, han har ärvt morsans ömma fossingar. Han skos runt om till 2-års tror jag.Ja jisses, min vildtoring är inte i närheten av era ens!
Aha, då är det ju ganska nära ändå . Jag har höjden av lyx med ca 20 min i transport ditVi visar förhoppningsvis i Smedstad - pålla bor på Ålberga mellan Nyköping och Norrköping
Blir allt en fin häst det där han va ju min favorit på betet inte sådär jobbig som de andra som skulle upp i ansiktet på en. Utan han va lite mer som Ferdinand
Vi tar väl ett klipp till innan han går på vila. Ska dit på fredag också och på söndag är det första löshoppningen om allt går vägen.
Tack Ja så är han ju. Har mkt integritet och går inte på en, men gillar också att gosa lite lagom. Men max en timme får jag vara där innan han tröttnar på mig. Men gosa med hans boxgrannar får jag inte, då ger han mig långa blickar... Fast det är en orimligt söt liten S:t Schuffro-avkomma som står i boxen bredvid. Den blir nog en bra flickhäst, och jag smyggosar med honom så mkt jag får för min...Blir allt en fin häst det där han va ju min favorit på betet inte sådär jobbig som de andra som skulle upp i ansiktet på en. Utan han va lite mer som Ferdinand