Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker mig att vi är igång tills det blir bromsar och jättevarmt och då får han vila. Rider inte särskilt hårt på ngt sätt så jag tänker att det får bli så länge som det blir och sen får han även en längre vila i vinter (förhoppningsvis tajmat med is och halka).@Fiorano svårt det där med vila med hästar som vill jobba.
Tanken är att Noella ska vila i flera veckor i sommar men vet inte riktigt hur det kommer gå. Hon vill hela tiden vara med och när hon får överskottsenergi blir hon rastlös och orolig.
Nu varierar jag ju Noellas träning rätt mycket men det hör ju till att ge en 4a åring lite längre vila, i alla fall när man läser om det.
Hur kommer ni göra med era hästar i sommar?
Det brukar ju bli helt annorlunda på sommaren om de går på bete. Då blir de ju trötta/lugna på ett helt annat sätt av att gå ute hela tiden.@Fiorano svårt det där med vila med hästar som vill jobba.
Tanken är att Noella ska vila i flera veckor i sommar men vet inte riktigt hur det kommer gå. Hon vill hela tiden vara med och när hon får överskottsenergi blir hon rastlös och orolig.
Nu varierar jag ju Noellas träning rätt mycket men det hör ju till att ge en 4a åring lite längre vila, i alla fall när man läser om det.
Hur kommer ni göra med era hästar i sommar?