Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja er! + @djezima Vad duktiga ni är som rider ut själva! Längtar verkligen efter att göra det. Elli vilar, växer och solar i hagen. Hon är världens mysigaste och kan stå och gosa hur länge som helst, super mysigt men lite påfrestande när en ska mocka hage.Blev en uteritt idag, helt själva och det gick jättebra! Så nöjd!
Vi skrittade och travade. Hon var mer tittig än när vi haft sällskap eller vid promenad men det händer liksom inte så mycket. Tycker hon något är väldigt otäckt så stannar hon och sen kan vi gå framåt igen när hon har fått tänka ett varv
Visa bifogad fil 49352
Gullig! Nelly är också sådär närgången och gosig. Om msn städar krubba osv när hon är inne ska hon typ vara i hinken och ”hjälpa till”Heja er! + @djezima Vad duktiga ni är som rider ut själva! Längtar verkligen efter att göra det. Elli vilar, växer och solar i hagen. Hon är världens mysigaste och kan stå och gosa hur länge som helst, super mysigt men lite påfrestande när en ska mocka hage.Visa bifogad fil 49362
Fager har skrittat uppsuttet två dagar. Satte upp en otroligt duktig hoppryttare i stallet, kände att jag inte var mentalt där att sitta upp själv. Igår var han superspänd men idag var han mer sig själv.
ska ringa kliniken imorgon för att se hur vi ska gå vidare. Fick bara hemgångsråd för första två veckorna och jag vet inte riktigt hur snabbt jag vågar öka belastningen
Inte lätt alla gånger att ge dem den där vilan..Elli har vilat två veckor nu och igår blev det avbrott i vilan för lite löshoppning. Inget högt utan det är mest för självförtroendet hon får löshoppa. Hon tyckte det var riktigt kul och hon hoppar väl inte direkt bländande haha. Tycker tyvärr att hon är uppe i för hög stressnivå så tänker börja rasta henne igen. Longering, töm och promenader ett par veckor tills det blir ridning igen. Tänkte ev köpa ett sidepull att prova rida henne på.