Alexandra_W
Trådstartare
Rödtott var in på återbesök nu i veckan. Av olika anledningar valde jag en annan klinik än tidigare och än den som op. Det kanske var tur det, men jag har inte riktigt hämtat mig. Det visade sig nämligen finnas rejält med ligamentskador, vilket precis förklarar varför hans knä varit så instabilt. Riktigt hur de kunde missas på första stället förstår jag inte, och jag kände mig både arg och ledsen. Men det är ju som det är, och hur ledsen och arg man än är så ändras inte det och man får försöka ta det härifrån och framåt. Men en 50-50 prognos var kanske inte vad jag önskat mig i julklapp =/
Det var inte självklart att försöka, långt ifrån. Jag gick i säkert 40 minuter med ångest och bara grubblade. Jag var ju tvungen att välja, slå ut eller försöka. Men jag valde tillslut att försöka, han är en fantastisk liten häst och bara ett år gammal.
Det var inte självklart att försöka, långt ifrån. Jag gick i säkert 40 minuter med ångest och bara grubblade. Jag var ju tvungen att välja, slå ut eller försöka. Men jag valde tillslut att försöka, han är en fantastisk liten häst och bara ett år gammal.