Vi har en -13 i stallet som är 163 fram och högre bak. Uppfattar henne som stor också dock Lika hög som min -12, växer nog snart om kan jag troHur stora är era 2011r min är ca 164 är hon en bjässe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en -13 i stallet som är 163 fram och högre bak. Uppfattar henne som stor också dock Lika hög som min -12, växer nog snart om kan jag troHur stora är era 2011r min är ca 164 är hon en bjässe?
Hur stora är era 2011r min är ca 164 är hon en bjässe?
Det skulle jag säga är stort. Frans är ca 156 och hans polare 162. Kompisen är stor och landar troligen över 170 som sin storebror (2011).
Chloetta var på Täby idag. Duktig tjej som först var skeptisk till att transporten kopplades på (tro jag de med tanke på att hon sist lämnades 5 dagar på klinik sist hon klev på den)
Jag lastade själv, knäppte fast henne och gick runt och stängde, rätt in och pang igen. Både dit och hem
Mätte henne häromdagen då var hon 161 cm och blir 2 år den 16/6 Jag har tippat på 167.. Men börjar tro att hon blir ännu större!
Min är ca 155 och (högre bak). Född i juli 13.Haha jo det är klart jag menar 2013