Alla är så fina och blanka i pälsen, Florence ser ut som att någon har gått med en tändare och bränt bort topparna på hårstråna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det kan jag inte säga att man ser Juliechexx
@maria_b Så snygg! Är hon lillasyster till din andra e Corlensky?
Jo, där såg hon väll ok ut - fast skärpan och färgerna blev lite sämre än jag önskade ;-)Jag gillar denna bilden!
Jo, där såg hon väll ok ut - fast skärpan och färgerna blev lite sämre än jag önskade ;-)
Showmanship - finns sådana klasser i Sverige? Vet att det finns för min ras i USA,
men visste inte att det fanns i Sverige (och har inte letat).
Idag har vi tränat på showmanshippen för typ första gången. Ledas, göra halt, uppställning osv gör vi ju med jämna mellanrum men det är ju rätt mycket mer i ett simpelt mönster. Är sjukt nöjd över denna lilla häst, ska bli jättekul att jobba vidare på detta och se hur långt vi kommer till den 30 augusti när vi ska starta en tävling. Ska däremot börja med att ändra på kedjan så hon slappnar av mer, speciellt i traven, och koncentrera oss på turnern eftersom man inte får röra hästen under klassen. Och min hållning.
Vad kul! Jag ska också snart åka iväg med min 1åring på unghästbedömning, 1års klassen. Jag har islandshäst och där har man unghästen lös och låter den springa fritt under bedömningen är inte först den börjar bli 3år som man leder den vid visning.