Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är ju bara en liten skit, typ 1,35 ish? Har inte mätt ordentligt, tror hon blir som morsan sin, strax över D-ponnymåttet.Hur stora är era ettåringar nu ?
Hur stor är mamman ? Din är väll efter Frolicello ( stav miss?)Drygt 1.50. Hans vän är några cm till.
Hur stora är era ettåringar nu ?
Hur stora är era ettåringar nu ?
Oj det var stort och en Rubinare dessutom som jag fått för mig inte ger så stora ?Jag mätte O den 10 maj, och då var min 157 cm Han är rätt överbygd just nu så jag vill inte mäta, vill inte veta hur hög han är. Att var ute dygnet runt och få vara häst har gjort honom gott. Han är fortfarande "mammig" och lämnar sin kompis och kommer till mig direkt i hagen, och ropar efter mig när han hör mig eller står vid grinden och vill komma in. (Hagen är 2 ha) Men han har rundat på sig, när de leker hoppar han dikena och han älskar att galoppera runt fooooort om en racerbil. Hittills har vi haft det kallt på nätterna och båda killarna sover mycket på dagarna. Men jag tror det är skönt att slippa insekterna.