@CaisaLundblad Det är det som är så läskigt med våra bebisar. De börjar ju se vuxna ut. Fatta vad hysteriskt det kommer bli nästa höst när ni andra börjar rida in era halvblod.
Rida in? Min bebis? Vad pratar du om? Iska kommer väl aldrig bli så stor att hon går att RIDA på heller. Tror jag bara kommer tömköra och löshoppa henne hela hennes liv... Lilla tuffsen liksom...
Jag tog faktiskt mångas råd och började tömköra henne innan min operation, hon är jätteduktig även om vi haft våra meningsskiljaktigheter också. Har väl varit ute 3 gånger med henne, om man bortser från en passage som är LIVSFARLIG där jag får leda henne går det som en klocka nu. (den är helt ofarlig btw på hemvägen, rör inte en muskel då och behöver inte ledas heller... )
Tanken var ju att vänta till hösten/vintern men eftersom jag inte vet hur min rygg kommer vara lägger jag hellre grunden nu. Blir kanske en gång till innan jag opereras nästa vecka, i övrigt hanteras hon nästan inget alls utöver att hon får komma in och käka ibland och jag ser över hovarna på henne.