Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Florence skötte sig överlag bra idag, lite skolor ovan mark i början på framridningen men sedan ingenting! Fick 67,85% trots en bajspaus i galoppen och ett halvt omslag. Blev 3a av 5 starter i KM! Börjar med lite bilder från framridningen och återkommer med film...
Vad skönt @Baddy96! Fick ni nåt mer svar på vad som felades henne?
@Gabby_Ossi fina poäng! Hon ser så vuxen ut på bilderna!
Stort grattis!Felfri 1.05 idag!
Idag var vi på stranden! Försökte aldrig gå ner i havet, hon tyckte vågorna var nog läskiga på 5 meters avstånd , men vi var i och plaskade i en bäck som rinner över stranden. Ett par gånger fick hon syn på farliga saker på marken och kastade sig runt, satt löst ena gången men lyckades komma tillbaka ner i sadeln...
Herregud vad härligt det ser ut! Vilken lyx att ha en strand att rida på, är riktigt avis
Vi har haft en liten photo shoot här hemma. En kompis som är väldigt duktig på att ta bilder var här i nästan 2 timmar i fredags och knäppte kort Så himla kul att ha fina bilder på sin häst
Jag hatar väst men hittade en som jag trivs super med. Kompardelli ballistic. Verkligen bekväm! Har den alltid när jag rider Platina och när jag rider ut på Heddan.Du är modig @Gabby_Ossi! Inser att jag borde skaffa en ridväst igen också. Ser underbart ut att rida på stranden.
@Baddy96 fina kort! Funderat på att hyra in fotografhjälp till mina också, så kul att ha!
Frasse startade 1m på gräs igår. Ett stopp och en rivning på första hindret men sen gick resten fint. Han blev lite förvånad över underlaget och var inte riktigt klar. Mycket att lära fortfarande
Tog en promenad till fots häromdagen, höll på att krocka med en älg 2ggr. Den hade gärna fått vara lite mer skygg tyckte matte. Annars så får matte värmeslag av plötsliga sommaren som dök upp men Frasse är oberörd, man kan säga att det är mer fbl i honom än mig