Jag hade också hoppats att ringskor skulle vara sjukbeslag Hovslagaren tog 500kr extra för dem.
Skojar du? 500spänn? Det var det värsta jag hört! Kan inte minnas att jag betalade extra alls när jag använde det. Isåfall max en 50-lapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också hoppats att ringskor skulle vara sjukbeslag Hovslagaren tog 500kr extra för dem.
Så där gör ocean också. han krafsar med fram benen en i taget. Vet inte om det kan va stress kanske. Men bara vi kommer upp i hastighet slutar han. Men börjar igen när det går sakta. Äter och är lugn annars. Har kamera så vi ser allt han gör. Han gör det dock inte så hårt som din verkar göra eftersom hon verkar skrämma iväg folk haha .Hej igen, det var längesedan jag skrev men jag är inne och läser ganska regelbundet. Jag har en klurighet jag känner att jag skulle vilja lösa och kanske någon här har något bra tips att komma med Min -06 är fantastisk när det gäller att lasta i transport, hon lastar sig själv, hur enkelt som helst, aldrig några problem. Men..... när jag kör, eller ofta tillochmed redan när jag stängt om henne och bundit fast, börjar hon banka med framhovarna. Det låter bedrövligt och vi hörs på mils avstånd när vi kommer
Hon sparkar inte med bak och hon kränger inte eller kastar, hon är inte svettig efter en åktur och när vi kommit fram till platsen vi ska till står hon tyst och lugnt (har inte alltid gjort). Hon bankar inte mot väggarna utan stampar och skrapar i golvet där hon står.
Hur ska jag få bort detta aber till beteende, hon skrämmer ju vettet ur folk och fä när vi kommer körande
Min kallblodstravare gör likadant, han blev värre sedan han varit iväg i proffsträning. Så jag misstänker starkt att det rör sig om stress i vårt fall.Hej igen, det var längesedan jag skrev men jag är inne och läser ganska regelbundet. Jag har en klurighet jag känner att jag skulle vilja lösa och kanske någon här har något bra tips att komma med Min -06 är fantastisk när det gäller att lasta i transport, hon lastar sig själv, hur enkelt som helst, aldrig några problem. Men..... när jag kör, eller ofta tillochmed redan när jag stängt om henne och bundit fast, börjar hon banka med framhovarna. Det låter bedrövligt och vi hörs på mils avstånd när vi kommer
Hon sparkar inte med bak och hon kränger inte eller kastar, hon är inte svettig efter en åktur och när vi kommit fram till platsen vi ska till står hon tyst och lugnt (har inte alltid gjort). Hon bankar inte mot väggarna utan stampar och skrapar i golvet där hon står.
Hur ska jag få bort detta aber till beteende, hon skrämmer ju vettet ur folk och fä när vi kommer körande
Stråla gör likadant, det har blivit bättre men ibland är det ett väldigt bonkande.Hej igen, det var längesedan jag skrev men jag är inne och läser ganska regelbundet. Jag har en klurighet jag känner att jag skulle vilja lösa och kanske någon här har något bra tips att komma med Min -06 är fantastisk när det gäller att lasta i transport, hon lastar sig själv, hur enkelt som helst, aldrig några problem. Men..... när jag kör, eller ofta tillochmed redan när jag stängt om henne och bundit fast, börjar hon banka med framhovarna. Det låter bedrövligt och vi hörs på mils avstånd när vi kommer
Hej igen, det var längesedan jag skrev men jag är inne och läser ganska regelbundet. Jag har en klurighet jag känner att jag skulle vilja lösa och kanske någon här har något bra tips att komma med Min -06 är fantastisk när det gäller att lasta i transport, hon lastar sig själv, hur enkelt som helst, aldrig några problem. Men..... när jag kör, eller ofta tillochmed redan när jag stängt om henne och bundit fast, börjar hon banka med framhovarna. Det låter bedrövligt och vi hörs på mils avstånd när vi kommer
På Grevagården! Är en till sådan i februari, 16-17/2 men då är inte jag hemma. Om du vill vara med kan jag anmäla dig men då får du nog bestämma dig omgående för det brukar bli tvärfullt! Man kan ju alltid anmäla sig o sen ångra isåfall för det finns reserver....messa mig, du har väl mitt nummer?Träning? Var någonstans? Det hade vi gillat, lilla röda och jag!
Jag tyckte också det var dyrtSkojar du? 500spänn? Det var det värsta jag hört! Kan inte minnas att jag betalade extra alls när jag använde det. Isåfall max en 50-lapp.
Trodde jag hade ditt nummer men det verkar fallit ur adressboken Har iofs bytt telefon för ett tag sen...På Grevagården! Är en till sådan i februari, 16-17/2 men då är inte jag hemma. Om du vill vara med kan jag anmäla dig men då får du nog bestämma dig omgående för det brukar bli tvärfullt! Man kan ju alltid anmäla sig o sen ångra isåfall för det finns reserver....messa mig, du har väl mitt nummer?
Jag tyckte också det var dyrt
När jag hade min kompis som hovslagare fick jag fixa ringskor själv och det var inte lätt att hitta nån som ville svets så det var inte bra heller. Min gamla häst behövde också ringskor på slutet.
Nej du missförstod mig. Nuvarande hovslagare har allt i bilen och svetsar själv dit biten på skon när han har riktat den. Innebär ju att den får optimal passformKanske är det då att din hovslagare måste leja bort arbetet och på så vis blir det dyrt?
Nej du missförstod mig. Nuvarande hovslagare har allt i bilen och svetsar själv dit biten på skon när han har riktat den. Innebär ju att den får optimal passform
Har en hovslagare nu med all utbildning man kan ha och vi är supernöjda men det kostar givetvis lite mer
Är jätteviktigt för Marco att han får skor som är speciellt anpassade till honom efter veterinärens anvisningar.
alltså jag betalade 1800 kr för verkning och ringsko per hov.Skojar du? 500spänn? Det var det värsta jag hört! Kan inte minnas att jag betalade extra alls när jag använde det. Isåfall max en 50-lapp.
alltså jag betalade 1800 kr för verkning och ringsko per hov.
Ja vår nuvarande tar 500 extra för ringskor fram.Okej, men det är din nuvarande hovslagare som tar 500kr för ringskor?
alltså jag betalade 1800 kr för verkning och ringsko per hov.
Ja vår nuvarande tar 500 extra för ringskor fram.