Flytta vikt mellan bogarna

Sv: Flytta vikt mellan bogarna

- Det som val kul var ju att genom böjningen och därmed undertramp av en bakfot i taget blev framdelen lättare och lättare - när sen rakriktningen kom och vikten därmed kom rätt på båda bak, var det inget problem för hästen att komma upp med framdelen... :) - så det visade så tydligt hur teorierna fungerar i praktiken - tyckte jag iallafall. :) :) :) T_B *snäll* *jättesnäll*

Ja, det var roligt!
men jag fattar inte dina "snäll" och "jättesnäll"? Tycker du jag har uppfattat dig på annat sätt? Eller är det jag som varit tafatt i det skriftliga språkt?

*helt omedveten, har bara diskuterat på i intressanta frågor*

Nej - jag bara vill skoja lite med att trådar lätt kan bli tårar.. :cry: ..så hoppas dina fundersamma rynkor :confused: kan bli skrattdito! :D /T_B :cool:

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 897
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 292
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama