Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag ge upp mitt drömliv och följa med så ja, då behöver jag veta att han kommer må bättre där. Ser inte hur två mycket olyckliga människor skulle göra något bättre för någon.Fast han är väl fortfarande en vuxen människa som får ta ansvar för sitt eget liv och sina egna val? Ska du kräva att han VET om han blir lyckligare i annat boende?
Då är separation väl ofrånkomligt?Ska jag ge upp mitt drömliv och följa med så ja, då behöver jag veta att han kommer må bättre där. Ser inte hur två mycket olyckliga människor skulle göra något bättre för någon.
Kanske men känns ju sjukt trist om det slutar så för att min man blivit sjuk.Då är separation väl ofrånkomligt?
Fast hade han blivit svårt handikappad hade ni kanske varit i samma sits. Eller du.Kanske men känns ju sjukt trist om det slutar så för att min man blivit sjuk.
Precis känns så onödigt. Men vad finns för val om ingen vill kompromissa så bägge kan må bra?Kanske men känns ju sjukt trist om det slutar så för att min man blivit sjuk.
Visst är det så.Fast hade han blivit svårt handikappad hade ni kanske varit i samma sits. Eller du.
Livet ger inga garantier.
Det är jag fullt medveten om, att båda måste kunna må bra. Jag tvivlar dock på att han kommer må bra, i längden, någonstans, utan att få läkarhjälp.Precis känns så onödigt. Men vad finns för val om ingen vill kompromissa så bägge kan må bra?
Funkar ju inte att endast en av er ska må bra.
Fast han gör ju inte det i ett stort renoveringsobjekt.Det är jag fullt medveten om, att båda måste kunna må bra. Jag tvivlar dock på att han kommer må bra, i längden, någonstans, utan att få läkarhjälp.
Om det inte framgick var budskapet att spelregler ändras, människor ändras. Livet ändras.Visst är det så.
Men lite märkligt att jämföra en övergående depression med ett svårt handikapp bara för att du inte gillar att renovera.
Hur vet du det?Fast han gör ju inte det i ett stort renoveringsobjekt.
Såg att du la till en mening efter, ja läkarhjälp är nummer ett för han.Det är jag fullt medveten om, att båda måste kunna må bra. Jag tvivlar dock på att han kommer må bra, i längden, någonstans, utan att få läkarhjälp.
Fast om det nu rör sig om att han är bipolär så kan det ju mycket väl vara en funktionsnedsättning som behöver anpassas kring, men det är ju som du är inne på dumt att det isf inte behandlas. Om inte annat på grund av att risken för självmord är ganska mycket högre.Visst är det så.
Men lite märkligt att jämföra en övergående depression med ett svårt handikapp bara för att du inte gillar att renovera.
Fast han gör ju inte det i ett stort renoveringsobjekt.
Nämen va, hur jag vet. Jag svarar ju enbart utifrån det du skrivitHur vet du det?
Han mår inte bra just nu, nej. I en pågående depression.
Precis, han verkar ju må dåligt oavsett. Och som jag tidigare skrivit hjälper det sällan att flytta.Vad jag läst i tråden av ts så mår han tydligen bra när han är manisk och när han är mittemellan. Det är när han är låg som han vantrivs. Vilket han även verkar ha gjort på tidigare ställe de bott på.
Tack, ja så är det.Vad jag läst i tråden av ts så mår han tydligen bra när han är manisk och när han är mittemellan. Det är när han är låg som han vantrivs. Vilket han även verkar ha gjort på tidigare ställe de bott på.
Fö står jag mitt i en pågående totalrenovering invändigt ovh fönsterbyte med paneldito utvändigt med anläggningsarbeten — allt klart senast 1/12.Men lite märkligt att jämföra en övergående depression med ett svårt handikapp bara för att du inte gillar att renovera.
Ursäkta då.Fö står jag mitt i en pågående totalrenovering invändigt ovh fönsterbyte med paneldito utvändigt med anläggningsarbeten — allt klart senast 1/12.
MEN jag bor inte i det. Så att jag inte gillar att renovera är rent BS.