Roheryn

Trådstartare
Jag har förstått att Flyinge är öppet för besökare dagligen, och jag tänkte göra ett besök där i sommar tillsammans med dottern som ska börja en utbildning där till hösten. Är det någon som vet om man får lov att ha med sig hund på området? Vi tar självfallet inte med honom in i stallar osv i så fall, men vore bra att i alla fall kunna ha med honom utomhus för att slippa skaffa hundvakt :)

Jag har förstått att Flyinge är öppet för besökare dagligen, och jag tänkte göra ett besök där i sommar tillsammans med dottern som ska börja en utbildning där till hösten. Är det någon som vet om man får lov att ha med sig hund på området? Vi tar självfallet inte med honom in i stallar osv i så fall, men vore bra att i alla fall kunna ha med honom utomhus för att slippa skaffa hundvakt :)
Det får man, min vovve har alltid varit med överallt där.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 742
Senast: mamman
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 803
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 100
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 952
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar