Flyget 21 November

Sv: Flyget 21 November

Nää men den 12.12.... om allt går enligt planerna, ialla fall e dom bokade då men... vis av hur det fungerar på Island så får man väl ta det med en nypa salt :rofl:

Nej, men i övermorgon. Hur spännande som helst, vad är din för något då? färg m.m

Nää men den 12.12.... om allt går enligt planerna, ialla fall e dom bokade då men... vis av hur det fungerar på Island så får man väl ta det med en nypa salt :rofl:

ja, min förra importhäst var inbokad 3ggr inan han äntligen kom till Sverige.;)

Oj :) jag har hört att det går ett plan den 11 Dec? kanske är flyttat.. Jag ska få en en gulblack-skäck hingstkille, (föl) med blå ögon :love::love::love:

Min häst kommer hit (idag) onsdagen den 14: de November. Ska bli jätte roligt att få hem min blondin.:D ( Glanna ) : Vad fin:D , har du nån bild på honom kanske?

Senast ändrad:

Jag får inte hem nån häst men jag ska dit och pussas med fölisar ändå! ;)

Igår var jag ner och hämtade lillen! Gud så mycket söta föl det var där :) Helt otroligt ! Någon annan som var där?

(Glanna) Har du någon bild på honom?,han verkar söt. Jag fick hem min den 14 november.:love:

2-1.jpg
Här är min lilla Sakarías :love:

Nett, och alla andra som tagit hem, skicka bilder ! :D

Gudars skymning vad söt han är!!!! :love:
Underbart namn!
Vad har han för stam?

/Malin

Jag har nog sett din häst då en kompis oxå köpt en som kom samtidigt, & fick hem bild där din råkade vara med;)

Åh va roligt att du tycker det ! ! :D :love:
kul att höra att någon gillar namnet, hade världens beslutsångest över vad jag skulle döpa honom till . ;)
Han är efter Glampi frá Langarfossi och undan Fluga frá Hofsstödum :)

chrysler, snälla snälla skicka den bilden!! :D

Hej, skulle gärna vilja skicka bilder men jag kan inte lägga upp någon. Hur gör man när bilderna ligger på hårddisken? / nett:confused:

Man lägger dom på webben, Photobucket eller Pixbox tex. SEn kan du lägga dom här.

Liknande trådar

Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: Hello
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 161
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
5 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka