lisa412

Trådstartare
Jag är på jakt efter en flughuva som även täcker nosen. De jag har hittat har antingen en väldigt kort nosdel eller så spretar den utåt, jag vill att den ska vara mer rundad runt nosen om ni förstår vad jag menar?

Hittade en sån där tjusig zebrahuva från bucas men den var tyvärr inte i en svensk butik..

Horsewares Rambo har ju som går ner över mulen men den kanske inte är tillräcklig? Vet att jag har sett en mjuk variant också från ett annat märke som är mjukt tyg runt om men kommer ej på vilket..

Har en shireshuva med nosdel till min häst och även om den inte är formsydd tycker jag att den täcker bra runt nosen. Tycker flughuvorna från shires är de absolut bästa och har bara sådana i olika varianter nu. Tyvärr gillar min häst inte alls att ha någonting över näsborrarna så jag brukar få vika upp nosdelen, ser inte klokt ut för den uppvikta delen står rakt ut, men den fyller sin funktion (använder den när jag rider). :D

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 467
Senast: ii-ssa
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 534
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden