Flughuva/flyweil till föl, existerar det?

Den vita modellen av flughuva med svart ludd finns i storlek föl. Jag köpte min på Granngården och min fölunge hade den i princip hela sommaren, tog aldrig av sig den heller.
Här är hon nu som åring med en likadan fast i storlek cob.

jo då det finns. Tack å lov hittade jag en flugmask på GBG horseschow i påskas. Köpte det av Gailo (tror jag att dem heter :o ) Dem föder bla annat upp Quaters och säljer franska elbandet. Du får söka lite här på nätet.

Ps Masken är lite dyr men väl värd när man måste ha en.
(Även minishettisar vill ha :bump: )

jo då det finns. Tack å lov hittade jag en flugmask på GBG horseschow i påskas. Köpte det av Gailo (tror jag att dem heter :o ) Dem föder bla annat upp Quaters och säljer franska elbandet. Du får söka lite här på nätet.

Gilo menar du nog. :) Deras hemsida: www.gilo.se

Mvh Huntress

Liknande trådar

Utrustning Jag har en flughuva som saknar fästen till att fästa i tränset och den känns som den är på väg att åka av under användning. Tänker att...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 634
Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 500
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18