MissFideli
Trådstartare
Sv: Flirtar. Sen då?
Mmm, ska försöka tänka fram nått!
Mmm, ska försöka tänka fram nått!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är också ett alternativ. Problemet är väl fortfarande att han inte har varit själv, jag vill inte ge hela jobbet nått att skratta åt om han inte vill.
Om en presumtiv partner skulle ha problem med att jag gjort en "faktakoll" så är det enligt min mening inget bra partnermaterial. Jag ser inte att det skulle vara nåt man "har emellan sig".
Men varför dra ut på det? Skicka ett sms nu på en gång!!Nu har jag i alla fall tagit fram hans nummer, får jag ingen chans i morgon så får jag väl SMS:a i helgen.
I så fall så vore det ju synnerligen ömsesidigt om du träffade på en sån som jag.
Det är ju ingen ide att älta och fundera på en massa saker. Bättre att hitta på någonting gemensamt och köra hundra frågor då.
Däremot ringer det varningssignaler när en person inte har Facebook. Har man inte Facebook är det av en anledning - man vill inte att andra ska se vad man gör och vem man är. De jag känner som inte har Facebook är de som kör 2-3 flickvänner samtidigt, de som är kriminella, de som är poliser eller de som är psykiskt sjuka.
Det är ju ingen ide att älta och fundera på en massa saker. Bättre att hitta på någonting gemensamt och köra hundra frågor då.
Däremot ringer det varningssignaler när en person inte har Facebook. Har man inte Facebook är det av en anledning - man vill inte att andra ska se vad man gör och vem man är. De jag känner som inte har Facebook är de som kör 2-3 flickvänner samtidigt, de som är kriminella, de som är poliser eller de som är psykiskt sjuka.