skogersson

Trådstartare
Är sugen på att fixa iordning ebbas rum, vill ha lite tips och insperation.
Hur ser era flickors rum ut??

Sv: Flickrum

Jag har inga bilder att visa än, för inflytt i vår nya lägenhet är 1 april. Men tanken är gröna tapeter, någon enkel mellangrön färg. Inget mönster alls för med alla leksaker och allt annats så känner jag att det kan bli för mycket. Sedan ska vi köpa barnfåtöljer i skinn, om de blir svarta eller rosa eller både och är inte bestämt. En stor mjuk matta i grön färg som matchar tapeterna blir det också. Bord och stolar kommer vi köpa när hon kan hantera det, just nu klättrar hon på allt och alla :p
Tanken är också att sätta upp hyllor på väggen med kort och de första skorna, sådant hon inte kan nå ;)

Jag hakar på denna tråd för tips inför dotterns rum också :laugh:

ok, jag kan skriva. Min dotters rum är svart och vitt och hon är 16 år :D så det kanske inte är vad du tänkt dej

Min tjejjas rum (9 månader)
Ursäkta stöket, men vi håller på och leker just nu :D
Från dörren in i rummet
DSC_2586.jpg

Lektajm
DSC_2587.jpg

garderober som pappa byggt
DSC_2588.jpg

väggen
DSC_2590.jpg

Lite wallies har vi

DSC_2591.jpg

DSC_2592.jpg

Typ så !
Jag ser också gärna fler barnrum :bump:

Vi har faktiskt ett flickrum oxå eftersom de som bodde här innan oss hade en av varje.

23250498.jpg

Såhär såg det ut innan vi flyttade in.
25840602.jpg

Liknande trådar

Hemmet Som en relativt van användare av utedass så är jag (smärtsamt) medveten om att de kan vara allt från helt luktfria till att lukta helt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 801
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 758
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama