Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju ett fantastiskt bra och moget sätt att hantera sin omgivning på som hundägare. Jag har ställt massor av frågor som ni skulle kunna ha svarat på i stället.
Men just precis nu, så visar just ni hur insnöade hundägare är. Ty även just ni vägrar att se världen från något annat perspektiv än hundägarnas.
Och ärligt talat. Då kan ni ju stå där med er oförstående omgivning när det gäller hundar. För det här ger ju inte mig större förståelse direkt.
Lisitgt av er alltså!
Jag skulle kunna göra så även om jag som nu tycker om barn. Skriva "bara" om problembarnen på ett barnforum. Nu så tycker jag ju inte att det är så "bara", utan det är viktiga saker att diskutera. För precis som du säger så kan det gå väldigt fel med barn, och då så blir det riktigt, riktigt farligt.Tänk om du höll till på ett barnforum och barnhatare skulle börja som du i varje tråd som handlade om problembarn...
Tack och lov!Jag kom på att jag kanske skulle berätta att "jag är klar nu".
Du talar om alla dina felaktiga uppgifter när det gäller lagar?Jag verkar dels ha fått ut budskapet om lagarna om kopplingstvång. Jag ser att andra tar upp det i trådar där jag inte är med.
Vilka av argumenten är värst, tycker du?Du får ursäkta mig men dina argument för att inte ha bur är bland de mer inskränkta jag har hört.
Nähä, var har jag då gjort bort mig?Du verkar inte heller speciellt insatt i bilsäkerhet.
Där är det så att jag verkligenhar försökt att alltid ange mina källor, samt att även andra har kommit till samma slutsats som jag vad gäller lagen.Du talar om alla dina felaktiga uppgifter när det gäller lagar?
Bedrövligt om du lyckats sprida dina dumheter ang kopplingstvång, så att folk tror det är vad lagen säger. Fattar du inte, vilken skada du ställer till med?
Dom källorna har jag m fl kunnat konstatera att du återgett fel, läst fel, förstått fel, eller vridit fel. Allt att dom skall passa dina syften. Jag har tagit fram filen ("P3 idag vid"), för att man lätt skall kunna se, vad du gör.Där är det så att jag verkligenhar försökt att alltid ange mina källor
Vilka då?samt att även andra har kommit till samma slutsats som jag vad gäller lagen.
Alla som tror att dina uppgifter om "lagarna" är korrekta. Alla som går ut i världen och råkar illa ut, när dom följer "dina lagar".vilka som lider av skadan.
Hur kan man råka illa ut av det?Alla som tror att dina uppgifter om "lagarna" är korrekta. Alla som går ut i världen och råkar illa ut, när dom följer "dina lagar".