Flexi Hoof-Cream

Z

ZÄTA

Vet inte om detta inlägg hamnat rätt, flytta det gärna om det hamnat fel, men jag undrar lite om Flexi Hoof-Cream och hoppas ni här på buke kan hjälpa mig med det?!! :laugh:

Vad vet ni om Flexi Hoof-Cream?

Har ni använt det och i så fall hur lång peroid ungefär?

Vad har ni hört om Flexi Hoof-Cream?

Vad tyckte ni som använt det om Flexi Hoof-Cream?

Hjälpte det?

Varför använde ni Flexi Hoof-Cream?

Annat nämnvärt om Flexi Hoof-Cream...?

Mycket tacksam för svar. :bow:

Z.

Sv: Flexi Hoof-Cream

Är det verkligen ingen som har använt Felxi Hoof-Cream eller som känner någon som använt det? Vad tyckte du eller denne?

Z.

Foran Equine pr*ducts Flexi Hoof-Cream heter produkten fullständigt. Rädd att det kan bli för mycket rekla eller nått, vilket inte är meningen, vill bara veta någonting om produkten... Så *putt* *putt*

Z.

Menar du Flexi Hoof and Heel Cream? Det enda jag vet om den är att den inehåller bivax och fiskleverolja, och att den är fri från "vanlig" olja (dvs den sortens olja som du har i din bil).

Nej, det stod bara Felxi Hoof-Cream på burken.... Men det borde ju vara någonting liknande. :p Eller?

Tack för ditt svar. :bow:

Det är säkert samma produkt, bara olika namn för olika lanseringar (jag bor i USA, och här gillar de produktnamn med allitteration).

Aha, på så vis. :D Okej. Ja, men då kanske det är samma grej med olika namn då. Du vet ingen som har använt det? Varför och resultat? ;)

Jag tror det står en gammal burk i stallet men jag vet inte vem som har använt den, eller om den ens har använts. Tyvärr!

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 066
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag har fått en julkalender med hudvårdsprodukter, som jag är väldigt tacksam för. Men jag har ett problem, jag fattar nog inte vad ens...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Kakis
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka