Fler regel/tävlingsfrågor

lakrits

Trådstartare
Ok...då har jag ännu en regel/tävlingsfråga;

Trail at Halter-är det någon åldersgräns på hästen i den klassen?
Om man är med i den, kan man vara med i Trail Open också då?

På Proppen står det att man inte kan vara med i klass 1 och 2, är inte det youth och AA/Open det gäller? Eller är Halter med där också?

Sv: Fler regel/tävlingsfrågor

Är det SWRs träningstävling det gäller?
Taril at halter har ingen åldergräns på hästen, om inte klubben själv bestämt det... (denna gången hade de inte det..:banana: )

Om det är ovan nämda tävling de gäller så är ju anledningen till att man inte får vara med i klass 1 och 2 för att de inte vill ha de som kan rida pleasure (klass 2) i klassen med w&t (klass 1)... men du kan ju som sagt snacka om en helt annan propp...:smirk:

Ja...det stämmer, det är SWR:s tävling:D
När jag kikade så var det bara en WoT klass, pleasuren för vår del. Men jag tänkte ge mig på Trailen men tänkte också att det skulle vara kul och prova på Trail at Halter med..så det blir lite fler klasser samt lite mer "träning".

Jag fattar det som att du får vara med i både trail open och trail at halter om du vill.
Själv åker jag nog dit som hästskötare om mina kompisar (lillaida) ska dit.

Ah..men då ska jag nog anmäla mig till de tre klasserna.

Vad kul att du ska dit...då ses vi ju igen :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 821
Senast: tara
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
2 312
Senast: mily
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 970
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar