Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har ett från Event som jag tycker e helt OK.. till de priset så funkar de jättebra tycker jag!
de e lite tjockare..
har ett annat från Mark Todd oxå, med hals! super bra..
andas jättebra!
Jag älskar mina Jacsonfleecetäcken underbara, mjuka osv. Billiga också Finns på lillhästen.
Dom har några bra med knappar på halsen hos lillhästen oxå, tror att dom är från TL Trico. Jättemysiga i fleece som inte blir lika noppiga
Källquist har skitsnygga rutiga
Har ett megasnyggt klarblått med guldkant på till Macki, köpte det på Z täcket och du kan själv välja färger, tror det kostade 400 eller 500...har fått jättemånga "komplimanger" för det o det är verkligen jättesnyggt!
jag har också HS täcket. jättestort i bogen
jacsontäckena är iaf midre men ngt stora dom också (pålla är inte så grov )
ska köpa mig ett HS med hals tänkte jag
IT & mobiler Vi fick nya trådlösa headset för båda öronen på jobbet.
Jag trivdes inte alls med dem. Dels för att jag inte hörde kollegorna alls, att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.