Lovande? Det Àr ju en katastrof.LÄter lovande
Att ett parti som kan jÀmföras med Sverigedemokraterna gÄr sÄ starkt framÄt.
Eller menade du lovande med 50% valdeltagande, det Àr ocksÄ för dÄligt.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovande? Det Àr ju en katastrof.LÄter lovande
Blir det skrĂ€llseger ute i EU?Första trendprognosen presenterades precis i Ăsterrike. Klar vinnare, FBĂ (Ăsterrikes motsvarighet till Sverigedemokraterna).
Jag Àr rÀdd för framtiden.
Det Ă€r en obehaglig ytterhögertrend, som förvisso varit tydlig ett tag... men det hjĂ€lper ju inte.Första trendprognosen presenterades precis i Ăsterrike. Klar vinnare, FBĂ (Ăsterrikes motsvarighet till Sverigedemokraterna).
Jag Àr rÀdd för framtiden.
Det gÄr bra för Le Pen ocksÄI Tyskland sÄ gÄr det lite otÀckt bra för ett nÄgot sÄ udda som ett vÀnsterkonservativt parti, som jag egentligen mest har koll pÄ för att Sahra Wagenknecht kampanjade hÄrt som fan mot deras könstillhörighetslag.
LÀgger till en lÀnk om henne och partiet: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...sterpartiet-bsw-sitta-i-samma-partigrupp-i-eu
Du behöver nog inte pÄpeka det, alla vet ju redan att de kanske blir största partiet i parlamentet.Det gÄr bra för Le Pen ocksÄ
Ăn Ă€r det inte avgjortDu behöver nog inte pĂ„peka det, alla vet ju redan att de kanske blir största partiet i parlamentet.
Haha, blev helt chockad.Jaaaaaaaaaa!
Jag med!Haha, blev helt chockad.
Alla som var dÀr sÄg ocksÄ vÀldigt förvÄnade ut.Jag med!
Jag medHaha, blev helt chockad.
Fantastiskt va?Jag med
à L fÄr fortsÀtta Àta korv......kanskeHoppas hoppas att det hÀr stÄr sig! V helt fantastiskt bra och c tvÄ mandat!!!