Men det Àr ju den stora massan som ÀndÄ rÀknas ihopFantastiskt va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det Àr ju den stora massan som ÀndÄ rÀknas ihopFantastiskt va?
Jag kryssade ocksÄ henne. Vilket har fÄtt mig att kÀnna mig helt splittrad eftersom att jag numera identifierar mig som vÀnster och vill att det ska gÄ bra för dem, men hon Àr en viktig röst och jag tycker att C ska belönas för hur de hanterat SD:s framflyttande sedan Kalla fakta etc (och sedan innan dess ocksÄ iof).SnÀlla snÀlla lÄt exit poll spegla verkligheten nÄgorlunda! Blev sÄ jÀvla glad att se Miljöpartiet gÄ om SD. Och tvÄ mandat till C Jag kryssade Abir och vill verkligen att hon ska vara kvar.
Kryssade henne. Gillar egentligen Alice mer men rÀknade med att hon satt sÀkert. Om de bara fick tvÄ mandat ville jag gÀrna att Lövin var den andra.Isabella Lövin! Yes!
Gillar ocksÄ Abir, en riktigt stark röst för mÀnskliga rÀttigheter.Jag kryssade ocksÄ henne. Vilket har fÄtt mig att kÀnna mig helt splittrad eftersom att jag numera identifierar mig som vÀnster och vill att det ska gÄ bra för dem, men hon Àr en viktig röst och jag tycker att C ska belönas för hur de hanterat SD:s framflyttande sedan Kalla fakta etc (och sedan innan dess ocksÄ iof).
Jag kryssade ocksÄ henne, vill ha bÄde henne och Alice dÀr.Kryssade henne. Gillar egentligen Alice mer hon rÀknade med att hon satt sÀkert. Om de bara fick tvÄ mandat ville jag gÀrna att Lövin var den andra.
Precis och dom ökade supermycket. Det verkar ordna sig för högern i EUFan att det ser ut att gÄ en högervind i Spanien nu, annars har det ju varit ett land som gÄtt Ät rÀtt hÄll inrikespolitiskt senaste tiden.
Fan att det ser ut att gÄ en högervind i Spanien nu, annars har det ju varit ett land som gÄtt Ät rÀtt hÄll inrikespolitiskt senaste tiden.
Spanien Àr en av de lÀnder som redan nu drabbats hÄrdast av klimatförÀndringarna. Man skulle tro att de Àr de sista som skulle rösta pÄ klimatförnekare.
Samtidigt sÄ verkar ytterhögertrenden vara tydligast dÀr det sitter röda/liberala i regeringen nu. Och tvÀrt om.Spanien Àr en av de lÀnder som redan nu drabbats hÄrdast av klimatförÀndringarna. Man skulle tro att de Àr de sista som skulle rösta pÄ klimatförnekare.
Samtidigt sÄ verkar ytterhögertrenden vara tydligast dÀr det sitter röda/liberala i regeringen nu. Och tvÀrt om.
Enligt valu för EU backar hela vÀnsternMmm, folk missnöjesröstar i högre utstrÀckning Àn vanligt ser vi i hela EU. Att MP har gÄtt fram i just EU Àr inte sÄ konstigt eftersom mÄnga svenskar sÀtter miljön som prio ett internationellt. Skulle vara intressant att undersöka hur kvinnor respektive mÀn röstade. Kollar man pÄ bukes valresultat och demografi sÄ tror jag att det Àven speglar hur man röstade generellt.