Vad för slags parti Àr Macrons parti? Liberal, moderat..?Vilken skrÀll i Frankrike. Macron kastar in handduken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för slags parti Àr Macrons parti? Liberal, moderat..?Vilken skrÀll i Frankrike. Macron kastar in handduken
De ingÄr i den liberala gruppen.Vad för slags parti Àr Macrons parti? Liberal, moderat..?
"Han skÀmtar" jojovisst...Herregud, det hÀr Àr vidrigt!!!! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/rasistlat-pa-sds-valvaka-gar-till-attack-mot-reporter/
Det mest obehagliga Àr tendensen att vilja ta journalistens inspelning."Han skÀmtar" jojovisst...
DÄ Àr jag inte sÄ förvÄnad, de har vÀl samma problem som de blÄa hÀr i Sverige. Deras vÀljare lÀmnar dem.De ingÄr i den liberala gruppen.
Jag hoppas inte det. Jag baserar inte det pÄ nÄgon sÀrskild undersökning men tÀnker pÄ att allmÀnt kÀnns det lÀttare och viktigare att pÄverka miljöfrÄgorna pÄ EU nivÄ, Àn nationell nivÄ.
Jag skulle inte bli förvÄnad om detta resultat inte stÄr sig sÄ vÀl till nÀsta riksval.
Samma hÀr. Jag har en del viktiga frÄgor som styr var inom samma block jag lÀgger min röst i de olika valen.För mig finns det rÀtt lite samband mellan vad jag röstar pÄ till riksdagen och vad jag röstar pÄ i EU. Det Àr olika frÄgor som behöver olika vikt i olika situationer helt enkelt.
Det finns inget parti som helt och hÄllet passar mig sÄ det kan ocksÄ bli tre olika till riksdagen, regionen och kommunen sen.
Slutet gott allting gott.....som korvS: 25,1%
M: 17,3%
MP: 13,6%
SD: 13,4%
V: 11,1%
C: 7,2%
KD: 5,7%
L: 4,3%
L klamrade verkligen sig fast dÀr
Det Àr ju inte förvÄnande att C backat, de har bytt partiledare frÄn en jÀttepopulÀr etc. Det var liksom vÀntat, dÀrför de firar som fan ÀndÄS, MP, V, L, M verkar ha gÄtt framÄt medan C (förvÄnansvÀrt enligt mig), KD och SD har backat sen förra valet.
Det hade varit intressant att veta varifrÄn ökningen pÄ röd-grönt kommer, om ni förstÄr vad jag menar?S: 25,1%
M: 17,3%
MP: 13,6%
SD: 13,4%
V: 11,1%
C: 7,2%
KD: 5,7%
L: 4,3%
L klamrade verkligen sig fast dÀr
Aha okej, jag har vÀl en partisk bukefalos-synvinkelDet Àr ju inte förvÄnande att C backat, de har bytt partiledare frÄn en jÀttepopulÀr etc. Det var liksom vÀntat, dÀrför de firar som fan ÀndÄ