Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ta en post-it lapp, skriv UTHYRES på lappen, klistra den sedan på magen, ta kort och vips är du klar!
Garanterat uppskattat
Då var det med allt det ljusa jag blev lurad... Jag var bombis på rödblack jag. Ala är jättefin (tror jag) ska och kika nästa helg om allt går i ´lås. Nu får du se till att ha en bra hingst åt oss om tre år!Ljossa: Minos är inte rödblakk, men har väldigt vit man och kan tas som röd. Ala är ju nästan lika söt som Diva
Mumin: Jag har fortfarande inte fått katalogen, ska ev åka och titta på lördag och då är det ju kul att kolla lite innan (vi har ju ej prem förräns 29).
Ljulius jag ska försöka att lägga in bilder! annars får Ljossa hjälpa mej igen
66 % är kanske inte så illa ändå! Gör du nytt försök?Resultat på ultraljud i dag : Nina 3134 dräktig med Melvin 256
Timma 24-05-1096 dräktig med Brynje 218
Lyndi 3056 Tyvärr ej dräktig med Melvin 256
Ehh det borde hon kanske blivit.. Jag var inte där, fick bara smsrapport!
*KL*
Vi åkte hem med följande resulat;
Vår 3 -åring;
MALVA (Kim Hero - Ene) fick sanslösa 109897 = 43p! Knappt vad vi hade väntat oss och både mor o jag såg ut så här ! Malvis var för dagen lite trött och seg och såg oregelbunden ut i traven enligt Morgan, därav travpoängen. Vi är iaf dundernöjda och mkt glada över vår fina lilla tjej!