Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni är välkomna hem till oss oxå om ni skulle ha vägarna förbi Norrtälje
Det gäller f.ö allihop!
Jag tror på 87787 och 38 poäng. Vad kan man vinna? En glass i Vetlanda?jaha, nu är det ju dags att visa Gandalf och då får vi ha gissningslek om hans poäng. Får hitta på ett pris till den som kommer närmast
Jag gissar på 87587 = 35 poäng. Han kan lika gärna få ännu sämre...
Vad kan man vinna? En glass i Vetlanda?
Jag tror på 87787 och 38 poäng. Vad kan man vinna? En glass i Vetlanda?
Appropå Vetlanda, tar du med ditt körträns ner gumman så får jag prova och ev låna. Jag smörjer eftersom jag vet hur mycket du gillar det!
Absolut så kan man vinna en glass!
Jag vill ha en kulglass med tre kulor, en polka (!), och någon god sås på! Lite nötter också kanske!
Tsss, klart du får en sjua och klart jag vinner!!
Inte fick jag till det heller...
Pja, ibland i alla fall... Vi kan väl skratta lite nervös tillsammans i Vetlanda.Du är ju för rolig du!
Jag vet att du redan varit där, är det som man hört att silvertejp för att täcka hålen mellan boxarna är bra?
Det ska tydligen vara små hål i väggarna mellan boxarna. Jag vet eN som skulle kunna tillbringa lååång tid att blåsa i dem om han får svar på andra sidan.Silvertejp? Varför dåå?
Absolut så kan man vinna en glass!
Gandalf fick enl. sms 38 p. Hur delpoäng ser ut vet jag inte!! Hur som helst, stort grattis gumman!
Gandalf fick enl. sms 38 p. Hur delpoäng ser ut vet jag inte!! Hur som helst, stort grattis gumman!
Som sagt, jag vill ha en kulglass med en kula pokla, en daim och en som du kan välja. Noisettesås på tack!