Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill någon av er vara supersnäll och beskriva era hundar? Hur är dem i lynnet? Svårtränade? Hade gärna velat ha en lydig hund (med träning såklart) i framtiden och har nämligen hört att de kan vara lite svårövertalade & ha jaktinstinkt.
Måste bara flika in (eftersom jag får hem min farao imorgon och har umgåtts en del med mamma och mormor) att jag inte tycker de skäller så mycket, och inte högre än någon annan hund jag träffat. De har skällt när någon (jag) kommer till huset, och om de ser någon som verkar lite mysko ute på vägen. Inget dumskällandeDe faraohundar jag träffat har skällt konstant. Högt och mycket, hela tiden.
Måste bara flika in (eftersom jag får hem min farao imorgon och har umgåtts en del med mamma och mormor) att jag inte tycker de skäller så mycket, och inte högre än någon annan hund jag träffat. De har skällt när någon (jag) kommer till huset, och om de ser någon som verkar lite mysko ute på vägen. Inget dumskällande
Jag var på faraospecialen för ett par veckor sedan, och vad jag märkte där var att de unga, ovana, skällde lite, men inte konstant
Okej hehe..tack för svaret!
Det jag helst hade velat är att JAG ska få sitta i baksätet med valpen och någon annan kör Och då vill jag helst också få ha honom i knät...men nu kommer han ju va hela 4 månader när jag hämtar honom..så blir inte det lite för stort för att ha i knät? Jag känner ingen som har en bur att låna ut :/
Det jag egentligen mest tänker på är att jag inte vill att uppfödaren ska se mig som oseriös eller så om jag inte har bur med mig och väljer att sítta bak med hunden.