Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Är det så att era bebisar fiser lika illa som Stina. Det luktar as och föruttnelse av ungen just nu, både pappan och jag håller på att storkna, men Stina är glad!:rofl: :D

Hon får ju inte mer än smakportioner, men det måste vara de som gör det. För inte luktade vår lilla gullunge fullt så illa för någon månad sedan...:angel:

Jenny
 
Sv: Fisar

jag märkte också då när jag började ge smakportioner att magen ändrade sig ganska mycket och även bajset och fislukten så att säga...men men man vänjer sig...:angel:
 
Sv: Fisar

Och vår 3 1/2 månaders son luktar ruttet ägg ibland på helamning... Pruttar så man tror det är blöjbytedags men där är jämt tomt eller bara kiss. Undrar ibland vad jag äter egentligen. Sonen är dock oftast nöjd.
 
Sv: Fisar

Haha, kom att tänka på något min pappa berättade för mig. När min storasyster var bebis så hade hon lagt av en brakare när pappa satt i telefon. Han var ju så rädd att det hördes och att mänskan (ingen hann kände väl men det var ett viktigt samtal) i andra änden skulle tro att det var han som satt å bäste!!;) Till på köpet började han skratta rejält åt att denna lilla varelse kunde ge ifrån sig sådana ljud helt oskyldigt! Han skrattade så tårarna rann och till slut kunde han inte få fram ett ord så han slängde på luren. När den andra till slut ringde upp så sa han att samtalet bröts för att det var så stormigt ute. Jo, stormigt i min syrras blöja kanske!!:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Milosari
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 741
Senast: Juli0a
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 150
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp