First Wish - Ampere -Herkules. Vad tror ni ?

Charlotte1975

Trådstartare
Är lite sugen på att köpa ett föl, som födds vilken dag som helst.
(Om det blir en svart eller brun hingst)
Vad tror ni ? Stoet är svart e. Ampere - Herkules och är betäckt med First wish ?

Sv: First Wish - Ampere -Herkules. Vad tror ni ?

First Wish är en jättefin talangfull hingst med fina blodslinjer.

Ska man sia om avkomman behöver man ha fakta om stoet :) !
Har hon avkommor sedan tidigare?
Hur är de?

Jag tillhör dem som inte imponerats någon gång av amperes avkommor, jag upplever dem som högst ordinära.
Men är detta sto en bra förärvningsstark individ så kan avkomman säkert ge mycket nöje.

Avkomman pluppar å andra sidan snart ut så då får du ju veta!
Iaf exteriört, ridbarheten blir lite mer gissning men exteriören ger en fingervisning.

Vad är det för pris på den?

Stoet är svart, 167 cm i manken.Tror att stoet blev klass 1 som 3-åring. Har sen tävlat hoppning 1 meter och LA dressyr, blev avelsto på heltid vid 7 års åldern. Har lämnat två tidigare avkommor. En hingst e. De Niro som visades förra året och gick vidare till Fas 1 men godkändes inte som hingst. Förra året fick stoet ett svart stoföl e. Friendship som inte visades som föl.

Inget pris satt ännu på väntade fölet....

Jag tycker stammen låter intressant med First Wish och Herkules, Ampere har jag ingen erfarenhet av.

Jag tycker dock det låter som något som kan bli bra, så köp om du är sugen :D

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 067
Senast: lilsan
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 053
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka