Finskt Kallblod!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wonderbaunbabe
  • Startdatum Startdatum
Sv: Finskt Kallblod!

Åh, vilken mysig historia! Vilken tur att du kom i rätt tid och kunde ta honom :) Det känns ju som att det var menat att du skulle ha han då, tycker jag :)

Sv: Finskt Kallblod!

Hej.
Jag har ridit en del finska hästar och hade en vän som tävlade med sin häst som är finsk häst.
Tycker väldigt mkt om den rasen, de tål väldigt mkt. Kan användas i det mesta:) och väldigt trevliga i sinnet så länge ingen förstör dem:) jag är väldigt lång så letar själv efter en som är över 160:) finns några få som blir så stora.
gillar grövre typen av hästar och just finskhäst brukar vara lite maffigare, grövre:)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: Raderad medlem 149793
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 024
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 957
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar