Finns det snygga plastgranar?

zassoo

Trådstartare
Och var hittar man dem i så fall?

Jag vill helst ha en riktig gran, men av olika anledningar får det nog bli en plastgran i år, och det kan ju vara bra att ha eftersom de håller länge tänker jag.

Så, var hittar jag en plastgran som inte är gles och ful? Helst inte svindyr heller.

Sv: Finns det snygga plastgranar?

Finns inga fina plastgranar... Å de som ser något sånär okej ut är inte billiga :/

Jag fick leta ett tag när jag skulle ha mig en plastgran och det blev faktiskt en från Åhléns. Den var inte så himlans dyr, köpte en som var 175 cm hög och den gick på 5-600 kronor. Fanns förstås större, men jag ville ha en lite mindre gran. Nu var det här kanske fem år sedan, men jag tycker mig ha sett likadana granar där under alla år.

Haha jag fascinerades länge över hur äkta den ser ut innan jag såg att den säljs som metervara :rofl:

Eftersom plastgranar är riktigt tacky ;) så kan man väl lika gärna vräka på ordentligt.

Denna hittar du på Rusta o den finns även i svart eller vitt.
77231013full.image.ashx

Vi har faktiskt köpt den till jobbet (förskola) och tänker hänga den på väggen och göra något roligt med den där. Kanske adventskalender, eller bara att barnen får göra lite olika pynt till den. Kan nog bli fint :)!

Rusta har plastjulgrannar i standardmodel oxå :) Jag har för mig att min inte ser helt åt helskotta ut å den är från rusta kan inte komma ihåg att köpte den exlusiva dyrare grannen heller. Dock hade jag en stor del julgranskulor och tjockt glitter i den :D

Jag har aldrig sett en fin plastgran, så jag tänker nog pynta mitt olivträd även i år :D

389430_10150633833413761_1997027408_n.jpg

390172_10150624237713761_215600752_n.jpg

Ja alltså jag räknar med att få skyla den med allt möjligt pynt :D

Blueberry: Snyggt julolivträd ;)

Kolla på den här då!

Iowatree_-_Kopia__11062_zoom.jpg

Men smakar det så kostar det, 1900 kr...

Eller vänta, vill man ha den som är 1,80 m får man pröjsa 2300 kr.. :p

Min som är 180 cm hög (tror ja de va) ser ut som denna fast den är något glesare i toppen. Den köptes på rusta förra året för 399 kr. Kan vara värt att kolla där :)

Jag instämmer i Åhléns-kören!

Har en själv, inget fan av plastisar men denna funkar bra faktiskt. Går att böja till åt de flesta håll och kanter. Till och med min mor som VERKLIGEN inte gillar plastgranar gav denna med beröm godkänt! Så pass att jag fick köpe en till henne på rean, halva reapriset så hennes gran var bra mycket billigare än min :D

Jag såg en överraskande snygg på Ica MAXI idag, och kom att tänka på den här tråden :)

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Nebraska
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar