Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om man fjäskar riktigt med mig, kan det ju gå bra på träningstävlingen också (detta läste inte Lenita).
Hej!
En till westernryttare i Värmland. Jag har ridit western sedan -05 så det är inte så hemskt länge. Rider fjording och vbl-travare. Bor i Molkom.
De som är intresserade av vad som "händer i närheten" kan ju gå in på hemsidorna till SunCity Westernriders www.scw.se, till WWR eller HbWR som är de tre klubbarna i Värmland, och titta efter
Det är en CDE-tävling i Sunne 7 augusti.
25 september kommer det att hållas en träningstävling i Tolita, så långt jag känner till.
Kul om det kommer lite färskt folk.
På träningstävling får man vara med och tävla utan licenser och så vidare, och det krävs heller inte något klubbmedlemskap så man kan testa utan risk
Och om man fjäskar riktigt med mig, kan det ju gå bra på träningstävlingen också (detta läste inte Lenita).
Ååhh det vore ju intressant att komma o titta på träningstävlingen den 25sept
Kan inte nog för att vara med men roligt att titta på ändå
hej ! här är en till i värmland som gillar western har ett pintosto jag börjat träna lite med sen väntar jag på att min unghäst ska bli äldre så jag kan träna han
Vart bor du då