Ni som handlar från Polen, hur hittar jag det företaget? Behöver koppar o zink. Tittade på Forageplus 1 kilos tillskottspåsar men kunde inte hitta tabell på näringsinnehållet, nån som vet?
Vad menar du med näringsinnehåll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som handlar från Polen, hur hittar jag det företaget? Behöver koppar o zink. Tittade på Forageplus 1 kilos tillskottspåsar men kunde inte hitta tabell på näringsinnehållet, nån som vet?
Puttar upp den här tråden. Jag letar också efter ett koppartillskott. Har det hänt något på 2 år?
Behovet av kalcium och järn är gott och väl täckt, vill inte ha mer av det i foderstaten.
Även Greenfoot har, de är återförsäljare till Forageplus.Puttar upp den här tråden. Jag letar också efter ett koppartillskott. Har det hänt något på 2 år?
Behovet av kalcium och järn är gott och väl täckt, vill inte ha mer av det i foderstaten.
Greenfoot har koppartillskott, jag har beställt därifrån flera gånger och det har funkat ypperligtPuttar upp den här tråden. Jag letar också efter ett koppartillskott. Har det hänt något på 2 år?