Armani__

Trådstartare
Att det ska vara så svårt att hitta en filt som passar mig!

Jag är ute efter en mellangrå filt, helst stickad.
Ylle, bomull - what evet. Så länge det inte är en billig fleece-filt.

Vad har ni för filt i er soffa?
Jag funderade ett tag på att ha ett vanligt, tunnare täcke med ett snyggt påslakan, men jag vill ha en filt har jag kommit fram till.

Någon som vet var jag kan finna snygga filtar?

Sv: Filtar

Min syster önskade sig det i julklapp förra året, jättesvårt att hitta men tillslut hittade vi en ok på Åhlens.

Kolla på hemtex med jämna mellanrum! :) Ibland har dom jättefina filtar och ibland inte alls så jättefina filtar :D

Kolla HM:s homeshop. Har för mig jag har sett en grå stickad filt där.

Annars brukar Hinla ha mycket filtar i olika material och färger, men då kostar det ju därefter också.

Har inte Jysk???
Dralonfleece gillar jag. Mjukt och inte så elektriskt. Ylle tycker jag är lite tungt o kliigt- men jag kanske har kännt på fel filtar :)
Jag har en underbar pläd från Hästens me. Men jag vetinte om den finns i grått...
Den är i 100% bomull.

Har just fått en grårutig yllefilt :love: är ljusare och mörkare, ganska stora gråa rutor. Queen Anne hette märket, men vet tyvärr inte var den är köpt.

Hemtex hade böjan på sommaren en grå yllefilt med hästar på. Alltså inte fånigt utan den var riktigt snygg. Vet dock inte om de har den kvar.

Det var den här jag tänkte på från hm;

MLH770_0033_001R_66337.jpg

Såg att dom hade en mer åt det stickade hållet också.

MLH770_0031_001R_71730.jpg

399kr styck. :)

Att det ska vara så svårt att hitta en filt som passar mig!

Jag är ute efter en mellangrå filt, helst stickad.
Ylle, bomull - what evet. Så länge det inte är en billig fleece-filt.

Vad har ni för filt i er soffa?
Jag funderade ett tag på att ha ett vanligt, tunnare täcke med ett snyggt påslakan, men jag vill ha en filt har jag kommit fram till.

Någon som vet var jag kan finna snygga filtar?

Kolla på frapp.se dom har yllefiltar från Klippan yllefabrik.... superfina men kostar en slant ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 012
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar