Sv: ###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###
Sicken liten karamell!
Grattis till den och grattis till lilla bebisen! (Var in på bloggen o såg
)
Sicken liten karamell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=is2JNFKNSB0
Hade lite film med travjobb från när vi var iväg till ridhus i helgen. Jobbar henne ofta så här, med att försöka variera steglängden o försöker få ännu mer variation. Hon var lite sträv här eftersom hon knappt gjort något veckan innan men kom ändå till ganska bra arbete emellanåt.
Tror du..Då hade hon skickat in dig i ridhusväggen.
J
Jag tror ni kommer få ett fantastiskt roligt år!
Hoppas!
Men att vara duktig på tävling o vara duktig hemma är ju två skilda saker som vi vet.![]()
..och när poletten plötsligt trillar ned glömmer man lätt bort vilken resa man faktiskt har gjort! Inte dumt att tänka tillbaka ibland och faktiskt ge sig själv en klapp på axeln och framförallt ge hästen cred för att den hängt med både på dåliga och bra ridpass.
Just nu sliter jag mitt hår över piruetterna som stundar i MsvA och St George. Serierna sitter men de där förbaskade piruetterna innebär prestationsångest de luxe, framförallt för lilla svart som på alla vis försöker göra rätt, men byten i varje och kasta sig runt på ett ben var visst inte riktigt vad som var avsett...![]()