Sv: ###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###
Vad det gäller Brille så hyser hon ett enormt agg mot mig efter att jag genomskådade henne och sågade hennes helt bisarra inlägg. Hon blev förmodligen även helt rasande när jag rådde folk att ignorera henne istället för att svara på hennes märkliga svador.
Då hämnades hon genom att lägga ut mitt namn och hemort här och nu försöker hon återigen hämnas genom att totalt såga mig och min häst.
Och det är klart... om hennes ideal är det bilden av Dr Deb visar så är det klart att hon tycker att både Hedwig o min ridning är hemska.
Jag tar nog det mer som en komplimang.
Tack! Och Solis, håller med om att hon tappar lite i skolorna och fick rådet att tänka på att inte rida dem så tvära och precis som du säger bara lite i taget.Jag vet ingenting om dig som person, dina kunskaper eller egentligen någonting om dig överhuvudtaget. Men ditt sätt att trycka ner Hedwig i det här inlägget är verkligen ett riktigt bottennapp. Jag har delvis följt tidigare diskussionsfrågorna som du deltagit i här på Buke och jag undrar om du förstår hur sårande dina kommentarer är? Du säger att du inte brukar kommentera filmer och jag tycker att du ska låta bli det även i fortsättningen. Den typen av synpunkter som du framför är det nämligen bäst att hålla för sig själv. Eller är ditt mål att faktiskt såra Hedwig? Jag förstår överhuvudtaget inte syftet.
KL
Hedwig: jag ser inte riktigt samma saker som Brille. Jag ser en häst som utvecklats både i sina gångarter och i sin hela utstrålning. Du rider henne mycket mjukt och trevligt. Jag önskar er lycka på tävlingsbanorna under året.
Vad det gäller Brille så hyser hon ett enormt agg mot mig efter att jag genomskådade henne och sågade hennes helt bisarra inlägg. Hon blev förmodligen även helt rasande när jag rådde folk att ignorera henne istället för att svara på hennes märkliga svador.
Då hämnades hon genom att lägga ut mitt namn och hemort här och nu försöker hon återigen hämnas genom att totalt såga mig och min häst.
Och det är klart... om hennes ideal är det bilden av Dr Deb visar så är det klart att hon tycker att både Hedwig o min ridning är hemska.
Jag tar nog det mer som en komplimang.
Senast ändrad: