Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***
Vilken fantastisk ponny o din lilla tjej rider ju jättebra! Men tittar man runt i ridhuset så verkar ju alla småponnyerna där vara ovanligt väluppfostrade! Ponnyakuten behöver göra ett studiebesök hos er....
Tack snälla! Ja, han är verkligen en fantastisk ponny och jag är så ödmjuk och tacksam för att han lär min dotter att rida. Ingen lätt ponny eftersom han är pigg som satan och rör sig stort men hon klarar ut honom. Temperamentet och ridbarheten är super! Jag brukar rida honom regelbundet för att hålla honom lite på mattan, han är trots allt hingst.
Dotterns högsta dröm är att få vara med i ponnyakuten. Han har bockat av henne vid några tillfällen (med glimten i ögat, men då flyger hon med sina 23 kg) och hon har funderat på om det räcker för att få vara med .
Tömkörde som uppvärmning och red sedan utan sadel (blir ständigt mer och mer medveten om hur mycket bättre det är utan den - om man bortser från säkerheten om/när Ninya far iväg). Inte det bästa trycket jag haft i henne, men ett väldigt trevligt pass! Försökte jobba mycket med böjning utåt på böjda spår för att fånga upp alla kroppsdelar så gott jag kunde Mest i trav men även lite grann i galopp, vågar inte uttala mig om ifall hon blev mer "ihop" än vanligt eller inte, men bra kändes det i vilket fall och varenda avsaktning från galopp skedde utan några protesterande slag med huvudet - vilket är mycket bra för att vara mig/oss oavsett
kl
Satte upp en kamera när jag red lite på 6-åringen (e. Biggles-Akribori) ikväll. Blev inte jättebra då jag hade för mkt utzoomat/red för långt ifrån, men tar man upp på helskärm kan man nog se litegrann...
Hela filmen blev över en halvtimme, så försökte klippa ut lite intressantare sekvenser
Herregud vad snyggt du rider Ett riktigt drömekipage, jag skulle kunna sitta här hela kvällen och kolla på dina travökningar, ser ut som du är ett med hästen
Hästmänniskan
Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de!
Jag måste lätta...
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.