***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Vilken härlig häst du har! Det blir säker väldigt bra när ni lärt känna varandra! :)

Chic: Jag till hör skaran som vill smälla en bomb bakom er :D Det är en trevlig häst som skulle komma mer till sin rätt om du hade ett kvickare grundtempo och göra fler och snabbare tempoväxlingar. :)

:D "Bara" 168, jag är 159 så jag tycker han är stooor. Kul att du gillar honom!

Ja, det är precis det vi tränar mycket på. Han är igångsatt efter en längre vila så man (läs jag) har nog inte satt så mycket press på honom ännu. Det blir ju lätt så när man haft dem hela livet, tycker att de är som små bebisar och så är de egentligen 5. :)
Det är nyttigt att se sig på film, känns som man har en annan känsla när man rider.

Måste bara inflika att världen sannerligen är liten, även för mig är LMO bekant fast bara i den meningen att han bedriver den lokala ridsportsbutiken och att jag hopptränade(:D) en gång för honom för säkert tio år sedan.

Lika fina som vanligt cela o vilket vackert ridhus!

emma: Ja det kan jag tänka mig att du gjorde, vet ju var du kommer ifrån!:)

Ser verkligen mer än okej ut:D!! Undrar på en skala hur mycket ångest du gav de andra ryttarna i ridhuset:p.

Tänkte precis samma sak när jag såg filmen, stackars alla andra som måste rida runt där samtidigt som er :D Ni är jättefina Waco!

Jag blir så inspirerad av att se er rida! Fortsätt posta filmer :)

Nej det har jag inte, dottern började rida lite mer och jag kände att en ungponny inte var det bästa för henne att lära sig på så därför såldes hon förra året.

Jag såg lillebror till henne när han gick treårstestet. En riktig läckerbit!

+ gabbi_ossi & fiorano: Tack så mycket :o

Idag däremot var han riktgt fin! :love: Mycket mer på mina noter. Kanske kommer film imorgon....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Fiorano
·
Fritid Så klart vi behöver en ny tråd för oss Virkning, Stickning, Nålbindning.
35 36 37
Svar
726
· Visningar
48 706
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 350
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama