Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla så fort jag sitter vid en dator (btw varför går det inte att se vissa klipp från mobilen? )
Jag förstår hur du tänker, men detta är 1 minut av all vår träning, alltså ej representrativt för HUR jag tränar Vi har jobbat jättemycket med takt o tempo och provat det mesta. Vissa dagar så är det ett komforttempo enligt Kittels skola för att jobba på att han ska vänta, andra dagar så får han hålla ett högre för att kunna slappna av lite iaf. Detta var en dag som inleddes med bock-a-la-suicide...
Takten är verkligen hans ömma punkt när han spänner sig...(du skulle se filmen från första longeringen... OJOJOJ, tror han glömde takten hemma i Holland...) Jag lovar dig att den inte lätt fixas till med att jag håller en långsammare lättridning, men håller med om att jag måste jobba med det! Det är något av en dålig, dålig vana jag fått på förra kusen. Men det blir allt bättre det med Tack för input snälla du! Kul att höra andras ideer
Det var en dum idé att lägga ut nått på oss... Vi är LÅNGT ifrån duktiga men det verkar som att det som filmas måste vara perfekt för att godtas. Jag är jättenöjd med den utveckling vi gjort hittills och jag tror inte jag kan hitta en bättre tränare dn eller så.
Det kanske känns konstigt för er att jag tycker allt detta men så är det. Har aldrig påstått att allt på filmerna är bra. Som sagt, detta är ett projekt som jag planerar på lång sikt. That´s it. Jag gör mitt bästa.