Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har några filmer som jag har på datorn. jag skulle vilja Visa desa på gnägg. men jag vet ingen stans där jag kan lägga den på nättet. Finns det någon som har några tipps på vart jag kan läga den så att jag kan länka ditt.
 
Jag har bredband från afärsvärken.och storleken på filmerna är en på 3249 kb en på 3886 kboch den sista är på 3689 kb. Tyvär är det så att jag har en hemsida genom afärsvärken men afärsvärkens brandväg gör så man inte kommer åt sidan.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 514
Senast: MiniLi
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp