Sv: Film

:love: :love:
men satan va stora filerna va.. iaf den första :crazy:

Diva ser precis ut som min Råttan :D å Lolita ser ut som en av mina ungar.. dom vart visst inte siameser.. dom vart champange å himalayan :crazy:

Jepp, har inte lyckats lista ut hur man komprimerar de än :D

Gaah det är urfina färger det ju :love: Har du någe nya bilder? :)

aha!! ok.
Nej inga nya bilder, men jag kan ta :D Himalayan blev inte riktigt korrekt på dom :crazy: spehian är inte så stark, men det syns ändå tydligt :love:
ett par blev rex dumbo oxå :o
bilder kommer om en 10 min :D

Oh yes mig vill se :)

Men gaah vad gulligt :love: Du får ju inte göra mig så sugen på fler småttingar heller :mad: :D

Dom kommer strax.. måste mörka ner dom lite.. ´ljusa råttor + mörkt rumt + blixt = ingen bra kombination :crazy:

Violates lilla Styrbjörn som bidde hittad på nån mack här nånstans :) Mer koll än så har jag inte dock. Du kan ju pm:a henne :)

aha. :)

Min himalayan dumbo unge behöver en kompis så d skulle vara bra :D nu ska jag försöka få ordning på bilderna :o :crazy:

Ok. Vore ju prima det om hon inte hittat nån, ska avlivas annars ju :)

Hehe hurry up me want to see bildeeer :D

Hehe, ni får se en av ungarna. :D

himala_orig_SE.jpg

himalayan_orig_SE.jpg

dumbo1_orig_SE.jpg

Ja visst är han :love: Titta vilka jätteöron han har :crazy: :D

Min lilla Dumbo. Visst har jag bra fantasi när det gäller namn :angel:

Gaah få se bild bild bild :bump: Mig är totalt galen i rexar ju och champagne är såååå fint. Dumbo är jag visserligen inte överförtjust i, tycker bättre om toppörat, men dumbobebbar... Går det att vara sötare som bebbe om man är dumbo?! :love:

Bild kommer. :banana: dock inte förrän om ett par timmar.

Jo jag föredrar oxå tp framför dumbo, men kunde inte låta bli å behålla två dumbos från denna kullen :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 005
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV