Film om hundars beteende?

Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.

Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.
Tack för tips!

Hittade en gammal klassiker som jag minns som bra från bhk, Renée Sjöbergs. Men den är gammal som gatan, ska se om jag kan få tag i den.

Överlag tar jag gärna emot tips på filmer som rör hundar, utan Disneyinslag. Har ett par elever med ganska stora svårigheter och just film funkar väldigt bra för dem.

"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.

"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.
Kollade snabbt, den verkar jättebra. Men jag skulle behöva något med svenskt tal också. Engelska känns lite svårt tyvärr.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 839
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 104
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar