Film om hundars beteende?

Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.

Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.
Tack för tips!

Hittade en gammal klassiker som jag minns som bra från bhk, Renée Sjöbergs. Men den är gammal som gatan, ska se om jag kan få tag i den.

Överlag tar jag gärna emot tips på filmer som rör hundar, utan Disneyinslag. Har ett par elever med ganska stora svårigheter och just film funkar väldigt bra för dem.

"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.

"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.
Kollade snabbt, den verkar jättebra. Men jag skulle behöva något med svenskt tal också. Engelska känns lite svårt tyvärr.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 516
Senast: Nota
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 044
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 275
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Nattåget Stockholm-Kiruna...
  • 1 april 2025

Hund, Katt, Andra Djur