• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nordbo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 752
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nordbo

Hade bestämt mig för Fetcher N i år, men såg i en tråd här att kvaliten var dålig. Några som seminerat med Fetcher, eller hört något om hur det är med dräktigheten? Är den dålig tar jag hellre en annan hingst på en gång, då jag känner att jag redan är sent ute...

Sv: Fetcher N

Jag tycker att du ska ta diskussionen om eventuella problem med sperman med din seminstation i stället för att sprida vidare eventuella rykten här via forumet.
Kolla upp vad Din station har för erfarenhet av hingstens fertilitet och om de råder dig att välja ngn annan.
Just ett sånt här inlägg balanserar på gränsen för vad som är acceptabelt att diskutera här, med tanke på ev svartmålning och sånt...
Är det nämnt ngn annanstans så har jag missat detta, det gör inte att det är mer okej att diskutera det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Shaggy
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
652
Senast: Grazing
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 289
Senast: skiesabove
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 961
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31