Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag var ute med min 4-åring i höstas sa jag till domaren när jag red förbi innan ritten att jag kommer att rida lätt om hon blir för spänd. Fick poängavdrag för felridning bara.
Red du lätt under hela programmet då eller lite "då och då"?
För följdfrågan blir ju naturligtvis att efter tre felridningar så blir du väl avblåst?
Och var går i så fall den gränsen. Kan man rida lätt under ett helt program och bara få två avdrag...
Pratade med en domare för något år sedan om detta och enlig henne blir man utesluten om man börjar rida lätt i programmet där man inte ska. Känns dock som en felridning borde vara mer rätt bara man gör om momentet och sitter ner i sadeln.
Skola & Jobb Pröva att ta kontakt med Harlequin eller vad de heter. De som översätter kärleksromaner. Där behöver man inte några kvalifikationer, jag...
Hundavel & Ras Gäller att hålla isär jakt och jakt, är stor skillnad på att jaga med synen och att jaga med näsan.
Trots jakthundar hela livet så har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.