S
Sirisiri
Hur är det nu? Har läst igenom massor av trådar om tredelade bett och ibland står det att det ena är rätt och ibland det andra. Ärligt talat hade jag inte tänkt på detta eftersom det egentligen var materialet jag sökte information om.
Det är ett tredelat med droppe jag ska ha. Alltså inte kula eller platta.
Vad anser ni vara RÄTTVÄNT??
Alternativ 1
Alternativ 2
Bry er inte om ev tjocklek, material eller annan utformning än just hur mittdelen är vänd. Jag tog bara de första bilderna jag hittade. Det ena bettet ser ut att ha en platta, men tänk droppe.
Vad jag läst i tidigare trådar verkar de flesta tycka att Alt 2 är rätt, men på någon bettsida läste jag att Alt 1 var rätt.
Är det så att det inte finns något rätt eller fel? Jag hade tänkt att köpa ett bett idag på väg till stallet, men nu blev jag ju fundersam...
Det är ett tredelat med droppe jag ska ha. Alltså inte kula eller platta.
Vad anser ni vara RÄTTVÄNT??
Alternativ 1
Alternativ 2
Bry er inte om ev tjocklek, material eller annan utformning än just hur mittdelen är vänd. Jag tog bara de första bilderna jag hittade. Det ena bettet ser ut att ha en platta, men tänk droppe.
Vad jag läst i tidigare trådar verkar de flesta tycka att Alt 2 är rätt, men på någon bettsida läste jag att Alt 1 var rätt.
Är det så att det inte finns något rätt eller fel? Jag hade tänkt att köpa ett bett idag på väg till stallet, men nu blev jag ju fundersam...